11 yaşındaki öğrencinin tedavisinin Ankara Etlik Şehir Hastanesi’nde sürdürüleceği öğrenildi. – KAHRAMANMARAŞ
Kahramanmaraş’ta 15 Nisan tarihinde Ayşer Çalık Ortaokulu’nda yaşanan silahlı saldırıda ağır yaralanan ve bir süredir Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören M.A.’nın (11) Ankara’ya nakline karar verildi. Sağlık ekiplerinin gözetiminde ambulansla Kahramanmaraş Havalimanı’na getirilen çocuk, burada hazır bekleyen ambulans uçağa alınarak Ankara’ya gönderildi.
