Kulüp antrenörlerinden Gökhan Temel, AA muhabirine, genç sporcular ile çalışmaktan mutlu olduklarını söyledi.
Nasuhpaşa Mahallesi’ndeki Parkı’nda gerçekleştirilen organizasyonda taraftar ile sporcular, tanışma ve kaynaşma fırsatı buldu.
Yollarına azimle devam edeceklerini dile getiren Temel, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.