Başak Gümülcinelioğlu’nu çıldırtan yorum! Zorbalığa sessiz kalmadı: ‘Bu hakkı nerden buluyorsunuz’

Başak Gümülcinelioğlu’nu çıldırtan yorum! Zorbalığa sessiz kalmadı: ‘Bu hakkı nerden buluyorsunuz’

‘Çirkin’ dizisinin izleyiciyle buluşmasının ardından, Başak Gümülcinelioğlu’nun dış görünüşü üzerinden başlatılan linç kampanyası ünlü oyuncuyu çileden çıkardı. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Gümülcinelioğlu, bahaneler ne olursa olsun hiç kimsenin bir başkasının fiziğiyle dalga geçme hakkı olmadığını vurguladı. Bu tür yorum yapanların ancak kendi “karakter çirkinliğini” yansıttığını belirten oyuncu, sanal dünyadaki nezaketsizliğe dikkat çekti.

Zorbalığa uğradığı sürecin perde arkasını anlatan Gümülcinelioğlu, projenin çekimlerine başladığında bebeğinin henüz 3,5 aylık olduğunu ifade etti. Hem annelik sorumluluklarını yerine getirdiğini hem de profesyonel iş hayatına devam ettiğini söyleyen güzel oyuncu, sette her üç saatte bir süt sağarak sahnelerine döndüğünü belirtti. Aylardır süren uykusuzluğa ve tempoya rağmen disiplini elden bırakmayan oyuncu, bu süreçte 15 kilo verdiğini de ilk kez açıkladı.

Başak Gümülcinelioğlu, toplumdaki cinsiyetçi bakış açısını da eleştirerek çarpıcı bir soru yöneltti: “Erkek olsaydım, yeni baba olduktan sonra işime dönmem bu kadar mesele olur muydu?” Kadın oyuncuların mutlaka belirli bir kalıpta veya kiloda olması gerektiği algısının büyük bir yanlış olduğunu savunan sanatçı, oyuncuların da birer insan olduğunu ve ailelerini geçindirmek için çalışmak zorunda olduklarını hatırlattı.

Kendisine yöneltilen “çalışmasaydın o zaman” şeklindeki olası eleştirilere de peşinen yanıt veren ünlü isim, evladına en iyi geleceği hazırlamak için çalışmaya devam edeceğini söyledi. Kötü niyetli yorumlara karşı dik duruşunu bozmayan Gümülcinelioğlu, hem sağlıklı bir anne olarak bebeğini büyütmeye hem de oyunculuk kariyerinde başarılı işlere imza atmaya kararlı olduğunu ifade ederek sözlerini noktaladı.

Exit mobile version