Gelinim Mutfakta altın heyecanı sürüyor! Günün çeyreğini kim aldı? İşte 17 Şubat puan durumu haberkurusu 17 Şubat 2025, 16:39 yayınlandı Haftanın ilk gününde Gelinim Mutfakta günün birincisi ve çeyrek altının sahibi başarılı yarışmacı Ezgi oldu. Göz Atınİstanbul’da Hafta Sonu Sahilde ‘Kahve’ Molasıİstanbul’da Vapur Saatleri Değişiyor: Yaz Tarifesi GeldiTürkiye’nin Fay Haritası Değişti! Uzmandan Korkutan Uyarı: Bu Bölgelerde Risk Daha Yüksek