“2-2 buçuk sene sonra hızlı trene kavuşacağız”
AK Parti Genel Başkanvekili Mustafa Elitaş, Ankara-Yerköy-Kayseri Hızlı Tren Hattı’nın Mahallesi’ndeki şantiyesinde incelemelerde bulundu. Şantiyede yetkililerinden çalışmalar hakkında bilgiler alan Elitaş, “Kayseri-Yerköy arasında yapılmakta olan hızlı trenle ilgili yerinde inceleme ve yetkililerden bilgi almak için buraya geldik. Bu tren inşallah Ankara’dan kalkınca 1 saat 45 dakikada Kayseri’ye ulaşmış olacak. Ankara- arasındaki hızlı trende hayata geçtiği andan itibaren muhtemelen Kayseri-İstanbul arası 4 saatlik bir süreyle tamamlanmış olacak. Değerli arkadaşlarımızdan aldığımız bilgi ve Ulaştırma Bakanlığı Altyapı Genel Müdürü Yalçın Bey ile de yaptığımız telefon görüşmesi çerçevesinde 2027 yılı sonuna varmadan bitirmeyi planlıyorlar. Rabbim kaza ve bela vermesin. Burada 2 bin 400- 2 bin 500 civarında çalışan arkadaşlarımız var” diye konuştu.
Kayseri’nin 2-2 buçuk yıl sonra hızlı trene kavuşacağını aktaran Elitaş, “Kazasız ve belasız bir şekilde inşallah 2-2 buçuk sene sonra Kayseri-Ankara hızlı trenine kavuşmuş olacağız. ‘nun merkezi Kayseri’mizin hızlı trene kavuşmasında talimatlarıyla bizi onurlandıran değerli Cumhurbaşkanımıza teşekkür ediyorum. Bir taraftan hızlı tren çalışmaları devam ettiği gibi diğer taraftan da Ankara-Kayseri otoyolu projesi de ihale edildi. İnşallah otoyol projesi de hayata geçirilince hem karayoluyla hem demiryoluyla ‘nin merkezi Kayseri’nin her yere hızlı bir şekilde ulaşımını sağlama imkanı bulmuş olacağız” dedi. – KAYSERİ




Yorumlar kapalı.