Bölümün yayınlanmamasının kendileri için daha iyi olduğunu belirten Taylan, yaşanan sürecin bekledikleri gibi sonuçlanmadığını da ifade etti.
Çekim esnasında stüdyoda epey gergin bir havanın olduğunu söyleyen Taylan, şöyle konuştu:
“Finali iyi bitmedi. Müge Anlı bizi azarladı, yönetmen de Tolunay’a sert tepki gösterdi. Tolunay’ın argo konuşması ortamı daha da gerdi”
Testo Taylan’ın bu açıklamaları sosyal medyada kısa sürede yayılırken, programın perde arkasında yaşananlar da merak konusu oldu.




Yorumlar kapalı.