1. Haberler
  2. Ankara
  3. Başarılı Öğrencilere Bisiklet Ödülü

Başarılı Öğrencilere Bisiklet Ödülü

Kaymakam Rüstemoğlu, programda yaptığı konuşmada, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki sınava girecek tüm öğrencilere başarı diledi.

featured

Kaymakam Rüstemoğlu, programda yaptığı konuşmada, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki sınava girecek tüm öğrencilere başarı diledi.

İhsan Köksal İlkokulu’nda gerçekleştirilen programa, Gölbaşı Kaymakamı Erol Rüstemoğlu, İlçe Milli Müdürü Serap Yılmaz, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Soner Ergün, hayırsever iş insanı Mustafa Sungur Ülger, okul yöneticileri, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı.

Öğrencilere bisiklet desteğinde bulunan Ülger’e teşekkür eden Rüstemoğlu, bu yıl 25 öğrencinin bisikletle ödüllendirildiğini, gelecek yıl ise 100 bisiklet dağıtılmasının planlandığını bildirdi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Yılmaz da eğitim öğretim yılının sonuna yaklaşılırken başarılı öğrencileri ödüllendirmek amacıyla bir araya geldiklerini belirterek, hayırsever Ülger’in desteğiyle hazırlanan ödüllerin öğrenciler için motivasyon kaynağı olmasını temenni etti.

Program kapsamında ikinci sınıf öğrencilerinin gösterileri ile Maarif Halk Oyunları Ekibi ve mehteran takımının performansları katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi.

Etkinlikte, başarılı öğrencilere bisikletleri takdim edildi.

Başarılı Öğrencilere Bisiklet Ödülü

You Can Subscribe To Our Newsletter Completely Free

Don't miss the opportunity to be informed about new news and start your free e-mail subscription now.

Yorumlar kapalı.