İl merkezine 130, ilçeye 14 km mesafedeki şelalenin olduğu bölgede doğal güzelliği izlemek isteyenler için cam seyir terası da bulunuyor.
Tomara Şelalesi Tabiat Parkı işletmecisi Zeynep Kara, yeni sezonda 250.000 yerli ve yabancı ziyaretçiyi ağırlama hedefleri olduğunu belirtti. Bölgede sert bir kış yaşadıklarını aktaran Kara, “Bu nedenle şelalemizin su debisi geçen yıllara göre daha yüksek. Su daha coşkulu akıyor ve ortam daha serin. Bu da ziyaretçilerimize eşsiz bir doğa deneyimi sunuyor” dedi.
Kara, şelalenin suyunun kırk ayrı gözeden çıkan köpüklü sularıyla dikkat çektiğini vurgulayarak, “Suyun oluşturduğu güçlü ses ve serin atmosfer, ziyaretçilere doğanın etkileyici yönlerini hissettiriyor. Bu özelliğiyle Tomara Şelalesi, Türkiye’nin görülmeye değer önemli doğal güzelliklerinden biri” diye konuştu.
Ailesiyle birlikte ilk kez bölgeye gelen Ömer Asaf Karabulut hayranlığını “İlk başta gelmek istememiştim. Çünkü buranın küçük bir yer olduğunu düşünüyordum. Ancak geldiğimde çok şaşırdım. Çok beğendim” sözleriyle anlattı.
Bölgeye son olarak 15 yıl önce geldiğini söyleyen Taner Petek ise şuan imkanların artmış olmasının kendilerini çok sevindirdiğini belirtti.




Yorumlar kapalı.