1. Haberler
  2. Ankara
  3. Gündem
  4. Bakan Gürlek duyurdu: Adalet Bakanlığı 15 bin personel alacak

Bakan Gürlek duyurdu: Adalet Bakanlığı 15 bin personel alacak

Gürlek, merkez ve taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere yapılacak alımlarda 5 bin 259 zabıt kâtibi, 4 bin 508 infaz ve koruma memuru, bin 300 destek personeli, bin 41 mübaşir, 900 icra kâtibi, 524 koruma ve güvenlik görevlisi, 410 psikolog, 322 teknisyen, 316 büro personeli, 286 hemşire ve 90 sosyal çalışmacının yer aldığını ifade etti.

featured

Gürlek, “Merkez ve taşra teşkilatımızda görevlendirilmek üzere toplam 15 bin sözleşmeli personel alımı için ilana çıkıyoruz. Söz konusu alımları 2026 yılı içerisinde tamamlayarak teşkilatımızın insan kaynağını daha da güçlendireceğiz” dedi.

Gürlek, merkez ve taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere yapılacak alımlarda 5 bin 259 zabıt kâtibi, 4 bin 508 infaz ve koruma memuru, bin 300 destek personeli, bin 41 mübaşir, 900 icra kâtibi, 524 koruma ve güvenlik görevlisi, 410 psikolog, 322 teknisyen, 316 büro personeli, 286 hemşire ve 90 sosyal çalışmacının yer aldığını ifade etti.

Paylaşımında toplam 44 farklı unvanda personel alımı yapılacağını kaydeden Gürlek, “Adalet teşkilatımıza, yargı camiamıza ve milletimize hayırlı olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

Bakan Gürlek duyurdu: Adalet Bakanlığı 15 bin personel alacak

You Can Subscribe To Our Newsletter Completely Free

Don't miss the opportunity to be informed about new news and start your free e-mail subscription now.

Yorumlar kapalı.