İlkbaharda havaların ısınmasıyla şelaleye olan ilginin arttığını belirten Söğünmez, “Sonbahara kadar, havalar soğuyuncaya kadar yoğun ilgi görüyor. Daha yukarıda yaylarımız bulunmaktadır. Oralar da çok güzel alanlardır. Buralar değerlendirildiğinde daha fazla ilgi görecektir. Ama ilgi gerekiyor, projeler gerekiyor. Bu konuda da herkesten destek bekliyoruz” dedi.
Araç ilçesi sakinlerinden Alaattin Küçüksıvacı da “Hafta sonu insanlarımız burada piknik yapabiliyorlar. Çevre düzenlemesi yapıldı. Herkesin gelmesini istiyoruz. Buranın bir mesire alanı olarak kullanmasını istiyoruz. Şelalemizin üst katmanlarında iki tane daha şelalemiz var. Daha yukarı çıktığımızda yaylalarımız mevcut. İnsanlarımız burada doğa rotaları oluşturarak güzel vakit geçirebiliyorlar” diye konuştu.




Yorumlar kapalı.