Ilık, konuşmasında, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Büyükelçi Manasijevski, Kuzey Makedonya Cumhuriyeti Fahri Konsolosu Eser Cevahir ve beraberindeki heyet ziyarette, KTSO Başkanı Soner Ilık, Meclis Başkanı İsmail Hakkı Özsan ve oda üyeleriyle bir araya geldi.
Ziyaretin her iki ülke ve ticareti için önemli olduğunu ifade eden Ilık, iş birliği halinde çalışmalar yürüteceklerini belirtti.
Manasijevski de Kuzey Makedonya’nın ve ticaret iş birliğine her zaman açık olduğunu söyledi.
Toplantıda daha sonra iki ülkenin ticari faaliyetleri, yatırım ve ticaret avantajları görüşüldü.




Yorumlar kapalı.