Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nün verilerine göre, 2025’te kentte 30.710 dekarda yapılan karpuz ekiminde 224.616 ton ürün elde edilirken, bu sezon yaklaşık 33.000 dekarda 240.000’den fazla karpuz üretimi amaçlanıyor.
Tarlanın sahibi Onur Çetin, babasıyla beraber 15 yıla yakındır çiftçilik yaptıklarını ve şuan 200 dönümde karpuz ürettiklerini belirterek, “Gördüğünüz üzere yeni teknolojik aletlerle bu işi sürdürmeye çalışıyoruz. İnşallah daha da büyüteceğiz. Yaklaşık 20 kişilik bir ekibimiz var. Bu ekiple birlikte gece gündüz demeden çalışıyoruz. İnşallah işlerimizi daha da büyüteceğiz” ifadelerini kullandı.




Yorumlar kapalı.